Så nära!

24.05.2017

Nu är det så nära, bara några veckor är kvar till det stora äventyret som ska ta oss genom djungel och hav! Jag kan knappt fatta var tiden tog vägen. Oavsett är jag jättetaggad och tycker detta ska bli så otroligt häftigt och inte minst lärorikt. Vad jag ser mest fram emot är jag osäker på, djungel är jag mer bekant med och vet vad det innebär men å andra sidan ska dykning vara något av magi och tror man på bilderna verkar det stämma bra. Turligt nog får jag båda! Såklart är jag samtidigt som exalterad också otroligt nervös, tänk om man glömt fylla i något, tänk om någon betalning blev fel och så vidare men andas man bara lugnt och tänker logiskt är jag säker på att allt kommer falla på plats. För detta kommer bli en upplevelse för livet så jag ska bara försöka få ut så mycket jag kan av det!

// Emma Toth

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång