På äventyr från "the concrete jungle"

20.12.2016

Jag och mina medresenärer skall alltså flyga tvärs över klotet till lilla Honduras i sommar och spendera två veckor där. Halva tiden i djungeln och andra halvan vid kusten.

Djungeln vet jag inte mycket mer om än vad jag har sett från Djungelboken som liten, men vad jag säkert vet är att det inte är likt lilla Åhus. Jag ser verkligen fram emot vad vi kommer att uppleva där och jag har höga förväntningar på att träffa en snäll björn.

Havet har jag lite mer erfarenhet av och jag har bestämt mig för att byta ut lungorna mot gälar när det erbjuds. Enligt mig är det inget fel med att tycka om havet för det du ser på ytan, men när du väl ser vad som gömmer sig under så kommer du till insikten att du har missat hela poängen.

Hade jag kunnat så hade jag rest iväg redan nu men tyvärr får jag stå ut ett tag till.

Karl H

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång