Mindre än en månad kvar!

21.05.2017

Nu är det alltså bara 28 dagar kvar innan den stora resan börjar! Jag tror inte att någon av oss kan ta in att om mindre än en månad så är vi alla på väg till andra sidan jordklotet. Det känns som att det var igår vi satt och diskuterade om vart vi ville åka, och om det ens var möjligt att genomföra resan. Helt plötsligt står jag här och funderar över vad jag ska packa...

Trots att det är massor kvar att fixa inför resan och att tiden börjar rinna iväg, så känner jag mig förvånansvärt lugn. På något kommer allting att lösa sig, och sedan är det bara för oss av njuta av det stora äventyr vi har framför oss!

Att få göra denna resa är jag oändligt tacksam för och den kommer verkligen att vara ett minne för livet, för oss alla!

Nu är det dags för mig att fortsätta titta på bambu-strumpor och allt annat skumt som måste köpas in...

/Emma L

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång