Mina förväntningar

10.10.2016

Jag heter Annie och jag är 17 år gammal och jag studerar natur på österäng i Kristianstad. Jag älskar djur och mitt drömjobb är att bli biolog. Det är därför som jag vill följa med på resan till Honduras.

Det ska bli superkul att åka till Honduras. Eftersom jag aldrig har varit i djungeln så ska det bli väldigt kul att åka dit och se djuren i sin naturliga miljö som T.ex fladdermöss. Det ska också bli roligt att dyka för att jag har aldrig gjort det innan. Det som jag är rädd inför Hondurasresan är att jag ska få T.ex zikaviruset när jag är där:'. Men det hoppas jag att det inte kommer att hända.

Jag har inte funderat så mycket på packningen men jag kommer i alla fall att ha ett par sköna skor, kläder och en bra ryggsäck. På flygplanet påvägen dit kommer jag förmodligen att sova eller läsa en bok.

//Annie Zetterstrand 

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång