Mental förberedelse?

25.11.2016

Det ska bli sk*tkul att spendera två veckor i Honduras! En vecka i djungeln och en vecka vid kusten. Jag har höga förväntningar på resan, eller snarare den upplevelsen vi närmar oss. Vidare, så är jag är helt övertygad om att den kommer att nå upp till mina förväntningar, om inte överstiga dem med hästlängder.

Vad vi kommer att göra där är jag införlivad med, men att vi ska till Honduras har jag inte riktigt kommit underfund med ännu. Det är en bra tid tills dess och det känns lite surrealistiskt, på ett positivt sätt! Några har börjat prata om packning, någon om logistik, andra om att passa flygen och fixa tågbiljetter. Själv får jag först komma till insikten att vi ska resa tvärs över atlanten till djungeln i sydamerika, av alla ställen, till att börja med. Allt därefter löser sig med tiden..
Känner jag mig själv väl, så blir det i vilket fall som helst ändå packning kvällen innan

Jesper L

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång