Fyra månader kvar!!

19.02.2017

Idag är det exakt fyra månader tills det bär av till Honduas och sommarens äventyr!
Får man svära i blogginlägg? För i så fall gör jag det - Fan vad kul det ska bli!! Dock är jag ändå relativt försiktigt kring det där med höga förväntningar - för vem vet, det kanske slutar med katastrof? Fast så ska man verkligen inte tänka heller. Något som däremot är lite kul att spekulera kring är hur det kommer gå för oss alla när vi väl är där. Vem kommer gå vilse? Vem glömmer mest packning? Vem kommer ha svårast att hantera djungelns alla smådjur? Sådant är svårt att säga såhär i förhand. Jag vet i alla fall att vi kommer behöva trycka i Ebba flest energibars, med tanke på hur lite "Honduriansk" mat hon kommer äta (sorry Ebbs men du är lite kräsen). Och Ola får se upp så att han inte tappar sina glasögon i utedass - har för mig det har hänt tidigare eller ...?

Det är verkligen en spännande resa vi har framför oss och det ska bli riktigt häftigt. Lite äventyrskänsla kring det hela och sådant är alltid kul. Jag menar - djungel och dykning kombinerat med olika roliga forskningsrelaterade undersökningar - blir det bättre? Och om inte annat så kommer jag ändå ha hela väskan full med Nescafé, så jag lär överleva i alla fall.

Jag är glad över att ha möjligheten att genomföra denna resa, och hoppas att KSO kommer kunna göra det lättare för fler att åka iväg så här, under kommande år. Detta är en upplevelse verkligen värd att investera i.

Elin

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång