Det börjar närma sig...

14.03.2017

Dagarna till Hondurasresan började jag räkna ner sedan dag ett. Men nu är vi nere på ett tvåsiffrigt tal (97 dagar kvar) och det ända jag vill göra är att skrika av glädje. Trots att det fortfarande är 3 månader kvar känns det som att klockan tickar i rusande fart och ibland blir det svårt att hålla koll på alla papper som ska fyllas i, vilka vaccin man fortfarande måste ta och vilka saker som jag ännu måste köpa inför resan. Men som alltid kommer allting att falla på sin rätta plats, så det jag måste göra nu är att ta det lugnt och tänka på vad Honduras kommer ha att erbjuda.

Det kommer definitivt vara en upplevelse för hela livet. Jag har aldrig dykt eller befunnit mig i djungeln innan, så resan till Honduras kommer att vara fyllt av många "firsts" och jag skulle inte kunna vara mer taggad än vad jag redan är.

// Rugile

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång